Friday, April 1, 2016

The admiration of beautiful things.






                                     Quite possibly one of the cutest pictures I've ever taken of Charlotte.  ^_^ 

So, today is the first day of April.
Which means 3 things.
1:  It is the first day of April, Obviously.
2: It's April Fools. But you probably knew that as well, and we're not really big on that over here anyway so I don't even know why I would bring it up...
And 3: It's the first day of Camp Nano!!!
...But many of you probably knew that too...so I'm basically just stating the obvious for no good reason. :P

As you may have noticed, I updated my blog design! I absolutely love my new banner, I could just sit and stare at it...

I suddenly realized today that the story I'm currently writing is the first story I can ever remember writing where the both the main characters have both their parents...

Just finished drinking a Starbucks frappuccino (I cannot spell that word correctly for the life of me please forgive me) And now I'm gonna go write. Have an awesome first day of April!


                        Do you celebrate April Fools? 
Do you think coffee improves your writing? 

                                                                                                                   Hannah M 



6 comments:

  1. CAMP NANO IS HERE. XD And yes, hahaa, we like to prank friends over here. And I wouldn't know about coffee improving writing, hot cocoa does though. ;)

    ReplyDelete
  2. YASSS! :D I know you do, ;) Lol! of course YOU wouldn't. I also love drinking tea while writing.

    ReplyDelete
  3. You have an amazing blog! I looove the banner. I know what you mean with the two parents thing. When I was younger, whenever I tried to write a story, the girl always ended up either orphaned or homeless! Happy writing, Hannah! I saw that you put my blog on your sidebar, thank you SO SO SO SO SO SO much! That makes me so happy! :)

    -Abi-
    http://authorofmyhope11.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sooo much Abigail! :D yeah, most of my characters are orphans or they have one parent.
      You're welcome! :D You have a really awesome blog. ;)

      Delete
  4. I just found your blog, Hannah! I LOVE your banner! So pretty! And Camp NaNo...scary. :) I'm doing really bad right now. :P Once I start writing though I'll try and write like crazy. :D

    So glad I found your blog! Love your name. :) >3

    Hannah
    CompletelyForHim.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Thank you so much Hannah! :D Yeah, Camp Nano can be pretty scary, but I'm trying not to stress over it too much.
    Thanks! I love your name too. ;) I'll be sure to check out your blog. :D

    ReplyDelete

Your comments make me sooo happy, I'd love to chat with you!